Yaprakserkann Bende sefaköy medıpol hastanesine gıdıyorum muayne ucretı 45tl normal doğum 950 zorunlu sezaryan 1625
Mirayserap Hayalll lefkoşa tarafına geliyorum alışveriş büyük bir kısmını hallettim orada nereye giderim alışveriş için 3 aydan sonra ihtiyacicm olacak bebebk için fiyatlar nasil her şeyi merak ediyorum en onemlisi doğum hastaneleri nasil ? Inan ki bir yandan kibris araştırması bir yandan bebek hakkında yazılar hamileliğin bu şekilde gecti
Hayalll Mirayserap himm ben magusada yasiyorum cnm arasi 45 dk lefkosyla fiyatlar biraz yuksek tcye gore cnku burda hrsy sterln usdunden hesblanior ev araba esya vs giyim ama bnmde ilk dogumum olck oyuzden pek doktor dogum bilgim yk kndi doktorum kndi hsdaneme guveniorum suan bska hsdane hakknda bilgi sahbi deilim kfa karistirmak icinde arastirmadm ozele gdiorm orayi sordum sdce umarm gzl dogumumuz olur
Kumral60 EbruCnr merhaba canim xok olmus yazali ama gorursen cevaplarsan memnun olurum Biruni ucretleri uygun geldi ben daha pahali saniyordum doktorundan memnun musun ve normal dogum yanlisimi acaba tesekkur ederim.
EbruCnr Kumral60 evet doktorumdan memnunum. Doğum sürecinde hastanede de herhangi bi sıkıntı yaşamadım. Kattaki hemşireler v.s hepsi çok ilgililer. Doğum konusunda herhangi bi zorlaması yok. Bende normal doğum istiyordum bunu söylemiştim hiç sezaryenden bahsetmedi bile ama çatı muayenemde kemiğimin basık olduğunu gördük ve sezaryen olmak zorunda kaldım. Eğer sezaryen bile olursan rahatlıkla tercih edebilirsin. Ameliyathanedike çalışanlara kadar gerçekten herkes ilgili
SeherSartaArslan Adana Özel Ortadoğu hastanesi Muayene ücreti 90₺ Sezaryen Doğum 2200₺ Normal Doğum 2400₺
Kumral60 EbruCnr canim bende normal dogum istiyorum. Ama baska bir yerde normal doguma 4000 yazmislar kafam karisti tam olarak ne kadar odedniz. Birde muayene ucretini ne kadardi. Cok sordum ama kusura bakma Saglikla buyut bebegini canim.
EbruCnr Kumral60 yok canım Biruni de normal 1.500 sezaryen 2.000 Muayene 56 TL Ben büyük oda tuttum gecelik 400 TL fark verdim. Sezaryen olarak büyük odayla 2.800 ödedim. Normal oda istersen bi fark ödemiyorsun
Kumral60 EbruCnr canim ya cok uygunmus bende medicala gittim seval hanima asiri pahali orasinida oyle sanmistim. Dogana basladim muayene 140 oldu normal dogum 3000 den fazla cok tesekkur ederim cidden cok yakin bana ve cok uygun. Birde instagramdan inceledim cok tatli bir bayan cok saol cidden inanilmaz rahatladim.😘😘😘
Egeannesi EbruCnr merhaba bu yorumu okuyunca merak ettiğim bir şeyi size sormak istedim.Benim de doğumum burada olacak hastane hangi ihtiyaçları karşılıyor? Yoksa her şeyi hastadan mı istiyor ona göre bir hazırlık yapacağımda.Benim bir önceki doğumumda hastane neredeyse her şeyi veriyordu.Hastaneden hastaneye değişiklikler oluyor biliyorum.Yazar ve yardımcı olursanız çok sevinirim😊
Edanurusta Ayseayse5664 Süreyya hanıma gidiyorum çok memnunum doktordan ama hastanede bir çok olay oluyor sürekli korkuyorum açıkçası
Ginkgo SuzanC Ikizde medicalpark bin lira fark istemisti. Biz de bahcelievler medicalparka gidiyoruz.
Ayseayse5664 Yesimmm93 bende Avrasya zeytin burnuna gidiyorum çoğu yerde ücretler arttı avrasyadada artmış mı acaba bileğin var mı çünkü en son senin sedefin gibiydi fiyatlar
cemilev Kelebek1 Beylikdüzü özel Mehdihause hastanesi Kamer beye gidiyorum doktorum ve hastanemden cok memnunum normal Doğum fiyatı 750 sezeryan 1550 canim
EbruCnr Kumral60 doğan hastanesini hiç öneren olmadı bana. O yüzden tercih etmedim. Medicalparka gittim bende Nurgül hanıma. Hatta doğuma kadar kontrollrrimr onda devam ettim ama doğum ücretleri yüzünden değiştirmek zorunda kaldım. Memnun da kaldım inşallah sende memnun kalırsın 😊 bende hastanenin yakınlığından dolayı tercih ettim çok şükür sıkıntısız atlattık darısı başına inşallah 😊
Dido Türkiye Hastanesi Muayene :160 TL Normal Doğum :3900 TL Epidural Normal Doğum : 4500 TL Sezaryen Doğum : 5500 TL Epidural Sezaryen : 6000 TL (fiyatların içinde doktor ve oda parası dahil paket olarak eklenmiş)
Kumral60 EbruCnr doğan hastanesinin tek guzel yani dogum doktorlari canim ama cok asiri pahali medicalparkda aynen oyle doktor iyi lakin pahali. Diger kontrol zamanim ordayim insallah bana da cok yakin cok tesekkur ederim.