sheyda1991 bu kadar uzun yazan ellerinden, beni anlayan dilinden, samimiyet akan kalbinden öperim ♥️🙏 Rabb’im saglicakla kavuştursun bebeğine. Keşke tevekkül etme sabrim olsa. Gözyaşlarım dinmiyor.
Hikayemi anlatayim. Ben 2 senelik evliyim. Mükemmel bir eşim ve evliliğim var binlerce şükür. Ama düğün borç derken ilk sene korunduk. Eşim korundu. 2.sene karar verdik bebeğe. Olmadi. 2 ay önce rahim filmi çektik hiçbir sorun yok. Eşim sperm testi 48 milyon sayısı ve 45 hareketlilik var o da iyi ama
Bu haftaki sonuçlarım kötü
Fsh 9.43
Amh 1.55
Bu ay çatlatma iğnesi yapacağız. Olmazsa yaza kadar kendimiz deneyeceğiz. Mayis hazirana kadar olmazsa artik tüp bebek falan deneriz