Eyll123 çünkü gitmicem diyince dedim kendi kendime, Dr a sormadan kendi başına yaparsın sıkıntı olur endişelendim.
Inş hayırlı haberlere vesile olur.
Değerlerinle ilgili sağ olsun arkadaşlar yazmışlar boşa hırpaladın kendini.
Çok çok iyi olup değeri hamile kalamayan, daha kötü olup kalan… bu iş nasip işi.
Boşa yıpratma kendini iyi olacak sonu inş 🤲