Su18 ben adetime 4 gün kala kan verdim 2.1 çıktı negatif dediler ama aşırı ağrım vardı dedim içimden kesin kist var sonra adetim 2 gün geçmişti o gece dişlerim sızladı uyuyamadım eşim acile götürdü antibiyotikli iğne yapacaklardı söyledim 2 gün gecikmem var dedim kan aldılar 142.7 çıkmıştı yani hamileydim şu an 30+3 gebeyiz Allah’a şükür darısı hakeden tüm kadınlara olsun inşallah