Su18 aysbuk2baby Ya o kadr sevindim kiiiii😍😍😍😍 Herşey gönlünce olsun, sağlıkla kucagına almayı nasip etsin Rabbim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Çok mutlu oldumm , darısı bana inşallah☺️☺️
Efuli53 aysbuk2baby hasi hayırlı olsun :)) inşallah herşey yolunda gider cok zorlu süreçlerimiz var bnde yeniyim daha.
aysbuk2baby Su18 inşallah inşallah yaa sende yarın baktır bence 😍😍😍 senden de güzel haber bekliyorum inşallah 💕💕💕
Su18 aysbuk2baby Ya inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Yarın yaptırsam mı bilemedmki :) Adet tarihim 4 ağustos Senin 3 mü 4 mü cnm
Efuli53 aysbuk2baby 5haftalık :) cuma günü doktora gtcem acaba kese görüncek mi acaba kesenin içi boş mu olur dış gebelik mi bir sürü korkum var şuan.
Su18 TuanaYldrm TuanaYldrm Arkadaşın artmış inşallah benimlide artar🙏🏻 Rabbim hayırlısını nasip etsin🙏🏻☺️
aysbuk2baby Efuli53 kötüyü düşünme canım 😍😍 benimki de henüz belli değil ama hiçdüşünmek istemiyorum o ihtimalleri 😊😊🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Hayırlısıyla inşallah güzel olur. Ki ben bundan önce iki kez düşük yaşadım. Birinde kimyasal gebelikti. İkincisi 15 haftalıktı. Şuan bende onları düşününce tedirgin oluyorum ama düşünmüyorum o yüzden 😊😊
Senaesmer aysbuk2baby gerçekten 2.1 den yukseldimi benim 2.86 değerim cıktı tüp bebek daha sonucuma 5 gün var . Yükselir mi sağlıklı dünyaya getirdiniz mi inşallah iyidir