Su18 ya şöyle söyliyim canım, ben önceki aylarda da adetimin geciktiği bile oldu ama böyle hissetmedim hiç test bile yapmamıştım. bu ay böyle bi his geldi işte. Doktor hamile değilsin demesine rağmen verdiği ilaçlar ağır ilaçlardı kesinleştirmeden kullanmak istemedim. Çünkü içimde bişeyler dürttü beni. İnşallah seninki de öyle bir histir. Rabbim hayırlısını verir inşallah 😊😊😊