Cekuli Su18 ben çok yıkılıyordum olmadığı aylar ağlıyordum bu seferde olmadı diye eğer etkilenmezseniz bakın yada heyecan olsun bekleyin 😊
Su18 aysbuk2baby Ya çıkmadı mı hala sonuçlarınız? Sağlık ocagında yaptırdıysanız sistemden bakabilirsiniz :)
Msna Su18 canım bi kaç hafta sonra yine baktır ben ilk gittiğimde 15 lerdeydi değerim sonra ki hafta gittim 25 felan oldu Allah gönlğne göre versin 🌸
Msna Su18 düşük ama erken olduğu içindir benim değerlerim de çok düşün gitmişti çünkü birinci haftanın içindeyken felan farketmiştim ben
Cekuli Su18 amin canım benim hayırlısı neyse ne zamansa o zaman olsun sağlıkla gelsin haber etmeyi unutma 🙏🏻
Su18 Cekuli İnşallah Rabbim hayırlısıyla Hamileyim demeyi nasip etsin🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Yazacagım mutlaka sonucu ☺️
semazkcblc Su18 banada doktor acile gittiğimde bi ihtimal diye adetime 1 hafta kala falan yapmıştı değerim 2lerde çıkmıştı, kadın doğum doktoru negatif dedi. 5 ve üzeri pozitif sayılıyor. Sonra adetim gecikti 581 çıkmıştı değerim. Adetinin gecikmesini bekle sonra yine bi kan testi yaparsın.inşallah hayırlı haberler alırsın😊
Su18 semazkcblc Ya inşallah 🙏🏻Benimde böyle olur değerlerim🙏🏻 Peki sonraki değeriniz adetin kaçıncı gününde yapıldı. Ve özel olacak ama 2 li değeriniz çıktığında ilişkiden kaç gün sonrasıydı hatırlıyor msunz acaba?
semazkcblc Su18 inşallah olur ben adetimin geciktiği 3. Gün öğrendim. İlk başta negatif çıkınca stresten hava değişikliğinden adetim gecikti diye düşündüm ama öyle değilmiş tabi😊 ben hiç idrar testi yaptırmadım erken daha çıkmaz diye direk kan testi yaptırdım daha garanti bi sonuç veriyor ama tabikide adet gecikmesi olması gerekiyor