Muhammedamine Su18 adetime 4 gün kala sağlık ocagında kan verdim 22 çıktı ne hamilesin ne değilsin dedi ordaki doktor kendi doktoruma gittiğimde adete 4 gün kala değerin 20-30 arası olması beklenir zaten dedi . Sizin değeriniz düşük geldi bana bilemedim yanı . Rabbim gönlünüze göre versin inşallah birgün kavuşursunuz yavrunuza🤲🏻
aysbuk2baby Su18 hiçbi belirti yok ama ben iki kez daha gebelik geçirmiştim onlarda da hiç öyle bulantı falan yaşamamıştım.
Cekuli Su18 öyle oldu valla bende anlamadım 😊 birde erken döllenme benimki yumurtlama zamanı öncesine denk geliyor bebeğin şuan ki haftasına bakıldığında
Burcudgn Bende bugün kan verdim adetime bir hafta var ama bugün biraz kasıklarım ağrıdı.yarın inş kan testi olumlu çıkar🤲
Su18 Cekuli Ya inşallah benimde aynı şekilde olur hayırlısıyla🙏🏻🙏🏻 Şuan adet belirtimde yok. Sadece belimde değişik bir ağrı oluyor
Cekuli Su18 inşallah öyle olur olmazsada inşallah gelecek ay olur tez vakitte gelsin inşallah dua edip yatıcam 😊🌺
ygmrcglyncn Su18 Benim de önceki aylarda daha regl olmadığımda 2.75ti ama hamile değildim.Sonraki ay tam ümidimi kesmiştim ki adetim 2 gun gecikti beta hcg 990 cıkti o ay hamileydim.Hamilelik olduğunda beta çok yüksek cikiyo canım ve mutlaka adet gecikmesini bekle cunku oncesinde test yapmak hic saglikli sonuc vermiyor moralini bozma Allah en doğru zamanda hayırlısıyla verir inş
aysbuk2baby Su18 kan verdim sağlık ocağında akşama anca çıkar dedi, heyecanla bekliyorum. Yazıcam buraya :))