Rabia54 Su18 amin insallh evet adet günü evde test yaptım çok silik ikinci çizgi vardı ama baya silikti 😁
Cekuli Su18 her laboratuvar ın değerleri başka oluyor canım kimi 4.00 üstü kimi 2.00 üstü gebelik varsayıyor... 0 değilde 2 olması net yok denecek bir durum değil bana var gibi geliyor ama hayırlısı olsun tez vakitte herşey gönlünce olsun 😊
Cekuli Cekuli bu arada benim reglme 3 gün varken 0 dı doktor gebe olmamın mümkün olmayacağını söyledi regl günümde idrar testimde hamileydim kan testimdede öyleydim şuan hala öyleyim😁
Su18 Cekuli Peki kaç gün sonra yaptınız adetin kaçıncı günüydü ve değeriniz nasıldı? Geç döllenme mi olmuş?
Patito__ Su18 hic belli olmaz cnm dha adetine oldugu icin durum supheli adet gununde tekrr yaptir ve yukseldiyse hamilesindir gecen bir kiz paylasmisti hamile cikmis hatta ilac vermis dr kullanmamis flan yani daha gunune vr artisa bakmak kazm kesin birsy icin
aysbuk2baby Su18 ben ben ben 😍😍 dün konu açmıştım aynı şekilde. benimde 3-4 ağustos adet günüm. Doktor şüphelenip geçen perşembe beta baktırdı. 2.1 çıktı. Mantar aebebiyle bi sürü ilaç verdi hamile değilsin deyip. Ben şüphelendim ilaçları kullanmadım. Dün tekrar beta baktırdım 13.9 çıktı. Yarın bida baktırıcam. Umarım senin de öyledir 💙💙
Su18 aysbuk2baby Ya inşallah benimde öyle olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Yazmanıza çoksevindmm. Belirtiler var mı peki ? Ben bugün baktırdım şuan reglime 4 gün var . Artarmı sizce ☺️☺️
Cekuli Su18 regl günümde akşam üstü olmadım diye öylesine yaptım hafif silik çıkmıştı inşallah seninde öyle olur 🙏🏻
aysbuk2baby Su18 yani olabilir mümkün. Çok heyecanlanmamak lazım tabi ama değilim diye ilaç da kullanmak istemedim ben. Bence 2 gün sonra bida baktır sende, yükselme varsa ve düzenli artış gösterirse hamilesin demektir. İnşallah benimki de düzenli artış gösterirse hamileyim demektir 😍😍
Su18 aysbuk2baby Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah ikimizede 🙏🏻Tüm isteyenlere 🙏🏻 Peki herhangi bir belirtin var mı? Benim sadece belimde farklı bir ağrı var başka belirt yok. Uyku hali oluyor bitkinlik bir de
aysbuk2baby Su18 hiçbi belirti yok ama ben iki kez daha gebelik geçirmiştim onlarda da hiç öyle bulantı falan yaşamamıştım.