MerveNur- 28 30 dan sonra genelde 2 haftada bire indiriyorlar zararlı diye düşünüp gitmemezlik yapmayın sonradan pişman olmayın doktorlar daha iyi bilirler bizlerden mutlaka bebeğinizin yakın takibi iyidir elimizde surekli telefon bilgisayar ile de mutlka bebeğe zarar veriyoruz. Kar zarar durumuna bakılıp karar vermek en doğrusu. Acil bi durumu önceden öğrenmek için yakın takip iyidir canim