EbrarLinaBebek Cimen1409 34 haftalık olduk daha hiç nst girmedik 36.hafta kontrolünde ne olucak bilmiyoruz.
darkparadise EbrarLinaBebek aslında nst ye alması gerekir benim 35+4te nst de sancım çıktı ama ben bişey hissetmiyordum serum taktılar normale döndü bi doktorunuza danışın bence
Saki07 Dmllale yurtdışında gebe kadınlar sadece 3 veya 4 kez ultrasona giriyorlarmış. Fazlası zarar, ayda 1 kere gitmeyi öneriyor doktorlarda. Çocuğunuza daha fazla radyasyon yaymayın bence. Panikte olmayın güzel düşünün güzel olsun inşalllah🙏🏽🌸
cennetkokulum_ MerveNur- 30 haftada gittim bir ay sonraya randevu verdi bakalım bi sonraki randevularda ne kadara düşecek yada düşecek mi o da var 😁
Kbra237 Papatya27 ben de 33te gittim nst için suyun azalmaya başlamış bol su iç dedi haftaya tekrar gel dedi ama bugün hareketleri hissetmeyince birde garip bi şekilde karnım küçücüktü gittim hastaneye suyun az dediler nst iyi çıktı kalp atışı falanda iyi olunca yolladılar ama evde bebek hareketlerini takip et dediler siz kaç haftalıksınız azalma için ne yaptınız
Papatya27 Kbra237 canım ben şuan 14 haftalık gebeyim 18 aylık kizim var onda bunu yaşadım 35 haftalikken azalmıştı 2 gün sonra gel bakicam demişti baktı iyi dedi bol bol su icmemi söyledi eğer duzelmezse alırız kuvezde kalır dedi düzelmişti ama benim kız dayanamadi 37 haftada doğdu ama şu yutmus ve ben bunu anladım gittim zaten doktora su icerken ses gelir ya öyle resmen
Feride2435 MerveNur- ilk başlarda özele gidiyordum hep 2 haftada 1 di devlete 26 haftalikken gitmeye başladım yine aynıydı 2 haftada bir 36 haftaliktan sonra hafta da 1 oldu