EbrarLinaBebek MerveNur- canım ben 30.haftama kadar 4 haftada bir gittim sonra Dr artık 2 haftada bir geliceksin 32 de gel dedi ama ben 32 de başka Dr geçiş yaptım ama yeni gittiğim Dr 36da gel dedi. Yani 2 haftada bir gel der sanıyordum ama 4 hafta sonra gel dedi ve nstye sokmadı
ikizlerinannesiiii MerveNur- beni de doktorum hamileliğin başlarından beri 2 haftada bir görmem lazım risklisin ikiz olduğu için demisti aksatmadan giderim
MerveNur- Papatya27 hafta olarak sordum yani hangi haftadan sonra 2 haftada bir çağırıyorlar anlamında 😊😊
Busra2013 Dmllale zararlı ama ultro ısıgı zararlı bende panık atak var surrklı korkuom ultro 1 ayda bakılmalı dedı zaratlı cocuga o yuzdrn yuzunu kapatıolsr bakınca
Saki07 Dmllale yurtdışında gebe kadınlar sadece 3 veya 4 kez ultrasona giriyorlarmış. Fazlası zarar, ayda 1 kere gitmeyi öneriyor doktorlarda. Çocuğunuza daha fazla radyasyon yaymayın bence. Panikte olmayın güzel düşünün güzel olsun inşalllah🙏🏽🌸
MerveNur- ikizlerinannesiiii bizi de böbrek büyümesi görüldüğü için 24ten itibaren 2 haftada bire aldı da ondan merak ettim normalde ne zaman 2 haftaya düşüyor diye 😊
Papatya27 MerveNur- pardon canım anlamamisim ☺️34 den sonra öyle oldu bende ama suyum azaliyordu o yüzden haftada bir gittim
EbrarLinaBebek MerveNur- bende öyle ilk başta tereddüt ettim ama Herşey çok sağlıklı görünüyor dedi WhatsApp nosunu verdi 36 da gel bişey olursa bana yaz dedi. Bende bebeğimin hareketlerini felan takip ediyorum ağrım sızımda beni tedirgin edicek bir durum oluşmadı şuanlık 2 haftamız kaldı kontrole bakalım iple çekiyorum 36.haftayı
Bsr_dalli MerveNur- 34 haftalıkken gitmiştim artık haftada 1 geleceksin dedi bu hafta tekrar gidicem 35 girdim net baglicakmis
MerveNur- Papatya27 ayy iyi yapmışsınız biz de böbrek büyümesinden dolayı iki haftada bir gidiyoruz 😏😊
Kbra237 Papatya27 ben de 33te gittim nst için suyun azalmaya başlamış bol su iç dedi haftaya tekrar gel dedi ama bugün hareketleri hissetmeyince birde garip bi şekilde karnım küçücüktü gittim hastaneye suyun az dediler nst iyi çıktı kalp atışı falanda iyi olunca yolladılar ama evde bebek hareketlerini takip et dediler siz kaç haftalıksınız azalma için ne yaptınız
Yenianneadayii MerveNur- 34. Haftaya kadar aylık gittim 34ten sonra 36da çağırdı ona gidicem şimdi bundan sonra ne olur nasıl olur bilmiyorum
Papatya27 MerveNur- bizimde böbrek buyumemiz oldu ama hamileyken demediler bana doğduktan sonra soyledindi çok şükür düzeldi