Ayseceferli Geçmiş olsun bende 7. Günümdeyim çok daha iyiyim çok şükür sadece 3 gün kötü geçti benim. 1. Gün ateşlendim hem cayır cayır yanıyor hem üşüyordum 2. Gün ateş gitti bel bacak kasıklarım ağrıyordu 3. Gün sonuna kadar baş ağrısı öksürük boğaz ağrısı burun akıntısı oldu tat koku alma duyum gitti zaten bunların haricinde durmaksızın başım dönüyordu 4-5. Günden sonra en az şekilde öksürük ve tat koku kaybı devam ediyor çok şükrediyorum bu halime dincim ayağa kalkabiliyorum Rabbim bu günlerimi aratmasın diyorum. Bu sürecte neler yaptım nasıl atlattım ondan bahsedeyim öncelikle 1. Doz aşımı vurulmuştum 2. Yi vurulmamıştım süresini beklerken yakalandım. Devamlı su içtim, şehriyeli tavuklu çorba yaptım her içtiğimde bol limon sıktım, her öğün sarımsaklı yoğurt yedim, kilolarca mandalina yedim, ekmek yemek hiç istemedim bu dönemdede hamur işi yememek daha iyiymiş devamlı yeşillikli çorbalı beslendim. Hiç boş bırakmadım yemek konusunda kendimi. Ballı süt içtim sabah akşam. Öksürük için tereyağ pekmez limon ve bal limon bu iki tarifi toplasam 5-6 kere yapmışımdır çok sevemedim ama faydası olmuştur daha sık yapsaydım öksürükten daha sağlam kurtulurdum belki. Hepsinden önce moralimizi kendimiz yüksek tutmalıyız eşiminde çok desteği oldu sağolsun. 27 haftadayım yavrumunda tekmelemeleri devam etti hiç durmadı içim o yöndende rahat🙏🏻 İyi düşünelim sağlıklı beslenelim çevremizden dualarda eksik olmadıkça rabbim yardımcı oluyor inşallah.