Bademd Çok geçmiş olsun… Çok üzüldüm.. 5gündür pozitifim ben de :( iki gündür sinüzit yaşıyorum yoğun, kan sulandırıcı alıyorum coreasprin fakat bu yeterli değilmiş deri altından planı var onu almlıymışım, bugün hastaneye görünmeye gideceğim, bebek için endişeliyim :/ hareket ediyor ama sürekli değil, 29 haftalığız