Sdashn evde her kes asi oldu sadece ben olmadim hamile oldugum icin onlar kendilerini hep koruyorlardi bende zaten disariya cikmiyorum sadece doktor kontorllerime gidiyordum. Lakin benim ilk oglumu dedesi hep disariya cikartiyordu bizdede bu durum var cocuklar tasiyici rolunde ve oglusum bana bulasdirdi bu karonani yoksa ben evden disari cikmiyordum zaten