Ayseceferli canım korkma ben de korono oldum şu an evde karantinadayim 27 haftalık hamileyim 2 doz sinovac olmuştum iyiki olmuşum geçen hafta grip gibi gcirdim ve bitti şu an evde dinleniyorum balgamlı öksürük oluyor doktor oksapar kan sulandırıcı iğne verdi günde bir tane onu yapıyorum malum korono kan pıhtılaşması yapıyormuş sana tavsiyem sakın korkma bol sıvı al sıcak çay iç