ecemsmom Ayseceferli burnun akıyor mu Benim bugün burun akıntım var nezle gibi hissediyorum başka bişeyim yok da merak ettim :)
Ayseceferli ecemsmom hayir bende burun akintisi yok. Oksuruk var bogaz agrisi var bas agrisi oynak agrisi nefes darligi falan
Bademd Hanımlar ne olursa olsun kan sulandirici kullanin sağlık ocagindan acilden bi yerden yazdirin ebem kullan diye bir cok kez uyardi 5 doktora gittim kadin dogum acil dahiliye beni ordan oraya yolladilar bi ksn sulandirici yazmamak icin cok üzülerek anlatiyorm size anlatmak istemedm basta kaygilanmayin diye ama geçen hafta 36 haftalik bebegimi kaybettim kordona pıhtı atmış 25 gündür hala koronayim dikkat edin limonla kan sulanmiyor yetmiyor ilac kullanın mutlaka
Yagmurdgdgn13 Bademd testim pozitif çıktıktan sonra hiç bi sağlık ekibinden arayan olmadı testiniz pozitif 14 gün karantinada kalın dendi. 26 haftalık hamileyim bi sıkıntı olacak mı Bilgi alamıyorum kontrole gidemiyorum nasıl öğrenecem bebeğimin sağlığını
Ayseceferli Bademd cok uzuldum canm Allah sabr versin size. Kan sulandirici kulaniyordum zaten pihti vardi kanimda az olsa karona oldugumdan beride kulaniyorum
Morika Bademd Çok geçmiş olsun… Çok üzüldüm.. 5gündür pozitifim ben de :( iki gündür sinüzit yaşıyorum yoğun, kan sulandırıcı alıyorum coreasprin fakat bu yeterli değilmiş deri altından planı var onu almlıymışım, bugün hastaneye görünmeye gideceğim, bebek için endişeliyim :/ hareket ediyor ama sürekli değil, 29 haftalığız
Yagmurdgdgn13 Bebek4545 3.gün bogazım yanmaya başladı.4. Gün vücudumun agrısı bi anda çok kötü başladı hemen test yaptırdım sabahı pozitif.
Senosum38 Ayseceferli ah ya Allah korusun hic birsey olmadan atlatmak nasip etsin Allah. Bende 28+4 4 gündür gribim 2 gundur de bogazim yaniyo geceleri ozellikle cok yaniyo agriyo gun icinde iyi ama korkuyorum ama genel olarak normal gripte salgın baska bi sikayetimde yok kan sulandirici zaten kullanıyorum doguma kdr inşallah bi sıkıntı olmaz artik hem hamilelik psikolojisi hem bu korona denen mikrobun psikolojisi mahvetti bizi Rabbim e emanetiz
Bademd Yagmurdgdgn13 doktorunuza ulasmaya calisin gerekirse acile gidin bebegin hareketleri az sancim var felan deyin baktrmak istiyorm deyin onlar sizi yönlendirir acile gidebilirsiniz
inva Yagmurdgdgn13 112 arayabilirsin canım ben acil durum olsaydı arayacaktım gebe oldugunu kötü oldugunu bebeğin için muayne olman gerektiğini söyle ambulans gönderirler inşallah bu şekilde yapan çok kişi var olabilecek tek yol bu yoksa sen çıkamıyorsun dışarı.
Ayseceferli Morika bebegim zaten az haraketliydi ama bu son iki gundur kipir kipir masAllah. Sanirim oda bi seylerin ters gitdiyini anlamis😄
Ayseceferli Meleklerim34 sikayetlerim bas agrisi tansiyonun fazla olmasi, halsizlik , bogaz agrisi, kuru oksuruk, nefes darligi , oynak agrisi, ishal ama cok fazla degil, tat ala biliyorum ama cok zayif. 29+2 haftadayiz🧿
Bademd Ayseceferli tansiyonda gebelikte cok önemli ona dikkat edin bebegin hareketlerini sürekli takip edin
Ayseceferli esraoyku17 bende de oyle basladi 3 gun bas agrisi ve bacaklarim cok kotu agriyordu. Bende 29+2 haftaligim. Burnum pek fazla tikanik degil ama oksuruk var bogaz agrisida var nefes alamiyorum bide
esraoyku17 Ayseceferli allah şifa versin zor bir durum . Burun tıkanıklığı da çok zorlaştırıyor en azından o yokmuş sizde . Baş ağrısı için miğren taşı var onu kullanıyorum iyi geliyor size de tavsiye ederim
Busra2013 Ayseceferli saglıklı beslen sureklı desenfekte kullan kolonya kulan sahlıklı yoyecekler tuket bebege bırseu olmaz allahın ıznıyle
Ayseceferli Busra2013 evet doktorumda oyle soyledi ama dediki cok fazla agir gecirirsen bebege bi sey ola bilir ilaclarini duzenli olarak kullan
iremcannn1907 Ayseceferli anladım canım. O zaman dualarımız seninle inşallah sıkıntısız atlatırsınız bebeğinle
esmerbomba Ayseceferli neden olmuyor acaba Bı zararı olur dıyemi bu arada çok gecmıs olsun insaallah tez zamanda atlatırsınız
Ayseceferli Senosum38 aynen ya bitmis durumdayim artik gun kecdikce sanki dahada kotu oluyorum bu gune kadar tat aliyordum ama simdi tat alma sifir 😑