Ozlmaydn secoz 38+3 oldk herşey hazır 😊1cm açıklık, yumuşama ve nst de sancım çıkmştı 37+4ken. Sancılarım düzensiz gidiyor düzene girmesini beklyorm evde ama gelmeyecek galiba sıpa 😅
Kizannesi92 Ozlmaydn Bugün doktora bana ilk doğum geç ise buda geç gelebilir dedi moralim bozuldu evde sancım gelse herkes gibi çeksem biraz ne bilim suyum nişanım gelse hastane de suni sancı çek çek dur bir başına canımı sıkıyor inşaallah normal kendi gelir erkenden
Ozlmaydn Kizannesi92 Aksine ilk doğumum 35te su iyumun gelmesiyle başladı ama 29 saatte açıldım sancılarm böyle düzensizdi aynı ama bu daha nazlı çıktı kaç gündr sancılarm oluyor ama düzenli giderken düzensizleşiyor 🤦😅 ne olcaksa olsn bi an önce doğsun artk dyorm artk su mu gelir sancım mı başlar ne olcksa olsn 😅
Kizannesi92 Ozlmaydn bu sene bebislerimizin huyu bu sanırım nazlı çıktılar kimle konuşsam gelmiyor diyo 🤦
Arasinannesi35 Bende 35+3 haftalığımm doktor birşey demedi daha bana ama 34 te gitmiştim 36 da gitcemm şimdi gün verir mi sizce çok oynuyor karnımda ağrılarda oluyor sizce? 🙏🏻🤲🏻🤰🏻🤷🏻♀️🤷🏻♀️🙂🙄
Mrvksm Pelin-1 günümüz aynı ve doktor bana da haftaya salı doğuma alabiliriz dedi. Sizin ilk mi? Bana birden böyle dediği için çok değişik hissediyorum.
Beyzannns secoz katılıyorum kasımda aşk bambaşka 🥰🥰 herşeyimiz hazır 36.haftamdayım 15i ila 19 ü arasında sezeryan günüm olacak sabah gidince belirlenecek 🥰🥰
Sdagnr Mervetrkmenoglu ben normal doğum istemiyorum hamileliğimin başından beri hep sezaryen olcam dedim o yüzden gün belliydi ☺️
ESBS61-1990 Bskaymazz1 bende 37+2 deyim benimde ayin 20 si bakalim bekliyorum hazirliklar tamam hic bi eksigim yok cok sukur doguma 19 gun kaldi an itibari ile