secoz Aralık olur diyordum ama bugün 30 Kasım’a gün verdi doktorumuz🥰 34+3 şuan ama bebişim artık beni burdan çıkarın diyor sanırım 🤷 hareket etmek çok zor olmaya başladı 🙁 gece uyuyayamak çok zorlamıyorda, karnın üst bölgesindeki sürekli hissettiğim ağrı- sızı durumu dayanilmayacak gibi oluyor bazen 🤦🤦