secoz merhabalar 36. Haftamız basladı 😇 panik atak hastası olduğum için sezaryen ameliyatına kadar verdik doktorum tamamen bana bıraktı normal doğum istersen onun için uğraşırız dedi ama yakladık 20 yıldır panik atak var 😇 bebeğimmmm ve benim sağlığım için bu daha uygun olur kararını verdik 🤗 39+ da doğum için kararlaştırdık Allah nasip ederse 24 kasımla 30 kasım arası günümüzü bir sonraki kontrolde belirleyeceğiz
Tabi bebek kendi önce gelmek istemezse 😜🐣🙈