Yavasi ben tecrubeli bi anne olarak 55 günlük anneyim ben
1 adet 10 lu
1 adet 5 li hastane çıkışı aldım
Alt üst bi kaç tane ayrı aldım zıbın baya kulanılıyo özellikle başından giydirmeli değilde yandan çıtçıtlı tercih edin derim zıbını çok kulanışlı oldu daha 2 gün önceye kadar 2 side oluyodu baya bi kulandım ben bataniyesini hala kulanıyorum battaniye nekadar fazla olursa okadar iyi oluyo tabi yaşadığınız ile ve evinizin sıcaklığına göre değişir yeni doğan bebekler kusabiliyor kakası bataniyeye bulaşabiliyo yani nekadar çok bataniye okadar iyi tabi tek alırsınız orası ayrı ama ben setinkini ayrı tek aldım ayrı müslinler kundak yapmak için en güzel bataniye yani 10 lu hastane çıkışı ben ebebekten 100₺ ye almıştım 5 ay falan önce kaliteside harikaydı şimdi baktım 165₺ olmuş indirimde 78₺ yede 10 lu hastane çıkılı var yani tabi ben tecrubelerimi yazmak istedim