NiceNice Yavasi canım ben kızımda hastan çıkış seti olarak almamıştım sadece tulum şapka eldiven birde ayrı bir battaniye almıştı. 2018 de doğdu kızım tulum+şapka+eldiveni 25 TL ye battiyeyi de 30 TL almıştım 55 TL oldu bana maliyeti hastane çıkışların fiyatları o zamanlar 100-150 arası değişiyordu aradaki farka bakar mısın? Tek tek almanı tavsiye ederim.
Ebrubuse Yavasi bence yeter ama ayrı üst atleti olsun çünkü göbek bağı düşene dek alttan zıbın olmasa daha iyi
rgk Yavasi ben de alsam mı diye düşündüm ama baktım gerek yok yazmıştı herkes. bi tane orta kalınlıkta battaniye koydum, arkadaşlarım penye ile üşür dedi aralıkta doğacak. yine bi tane de kalın yün battaniye koydum onu da hastanede kullanırım
Yavasi greybrde ya bende 5 li beğendim 75 tl aynisi 10 lu 218 di galiba 5li olanın battaniyesi yok ama evde var battaniye farklı olsa neolur
Kirmizivosvos greybrde bende aynı sizin gbi yaptım saten hemen buyucek diye daha fazla tulum zıbın almış oldum
Yavasi NiceNice şimdi fiyatlar uçuk valla 10lu beğendim 218 5lisi 75 5li olanın battaniyesi yok evde var battaniye farklı olucak ama olur mu öyle
NiceNice Yavasi okur tabi canım neden olmasın çocuk bu ya biz kasıyoruz kendimizi İnan büyüyünce ne kadar küçük ayrıntılara takılmışız diyorsunuz. Ben kızıma hep büyük giydirdim aldığınız o hastane çıkışı varya en fazla 1 hafta giydireceksiniz sonra üzerine olmayacak o kadar çabuk büyüyorlar ki giyemeyince çok para verdim deyip üzülüyorsunuz 😔😔😔😔
Ebrubuse Poyrazin_annesi hayır canım isteyen giydiriyo ama ama ben göbek bağı açısından düşene dek tercih etmem
Ebrubuse Yavasi Yok canım olmaz birbirine uydur hastanede zıbın giydirmiyolar zaten o hastane setin içinden 2 3 parçası kullanılmıyo
Yavasi Ebrubuse 5li setin içinde zaten tulum eldiven şapka önlük bide üstten kıyafeti var başka ne eklesem ki
emrbalayse Ebrubuse neden tercih etmezsiniz bilgi verir misiniz bize de. Ben de tercih ederdim normalde ama niye öyle düşünüyorsunuz
Annenaz Yavasi ben bi tane onlu aldım hevesle. 200 küsür verdim . Şimdi düşünüyorum da pahalı. Beşli alabilirsiniz ekstra battaniye koyarsınız. Hem daha uyguna gelmiş olur.
Yavasi Poyrazin_annesi benim begendigim şuan 218 tl bide herkes hepsini giydirmiyolar boşuna diyolar ne yapacagimi şaşırdım
Poyrazin_annesi Yavasi yo hepsını gıyıyolar bı tulum var onuda 1 hafta snra gıyer bi tık buyuk cnku .🥰