Yavasi bence bir şey olmaz 5li yeter battaniyeni koy, birde iç zıbın diye bişey satılıyor canım civilde falan var ilk doğduğunda göbek bağı düşene kadar iç zıbın öneriliyor daha sonra çıtçıtlı ua geçiliyor diye biliyorum. 10lu settede iç zıbın var ama 5lilerde yok ekstra iç zıbın al oda zaten ayrı alsan çok uygun bir fiyat. Birde onu ekle yeter