Asli0611 gözünüz aydın 🤗 ben de ilk öğrendiğim de adetimin üzerinden 6 gün geçmişti. İkinci çizgi ilk çizgiyle aynı koyuluktaydı. Hemen gidip kan vermiştim. Betam 2binlerde çıkmıştı. Testten 1 hafta sonra hastaneye gitmem gerekti 🙄 5+6 haftalıktı. Alttan muayene ettiler bebek ve kese görünmüştü. Ama siz kan verin bi an önce 😇