Asli0611 benimde hafif kasık ağrısı var göğüs hassasiyeti ama böyle aşırı aşırı şiş değil ama diğer aylara göre farklı test yaptım dünn negatif bu hafta 7 sine kadar adet günüm hangi gğn bilmiyorum klomen kullandım 🤷🏻♀️ Bakalım bilmiyorum iniaşlah benimde senin gibi olur negatif çıkınca baya insan umutsuz oluyoruz ☹️