Asli0611 alttan muayene ye karnında göremediği için mecbur alıyor düşüğemi yöneldi hesabı bnm düşük tehlikem yoktu benide 10 haftalık Ken aldı bebeğim ii olsun da nasıl bakarsa baksın geçen gün acile gittim rahatsızlandım ilaç yan etki yaptı ilaç değiştirdi bebeğide görmek istyrm dedim yine aynısı olur diye gün verdi hani müsait değilsem temizlik konusunda yapim die ve bi kere olsun kafasını indiripte bakmadı oraya ekrana baktı mercimek korkuttu ama yerindeymiş gayet sağlıklı kalbide atıyor dedi.