Ebrulii Bnde 29+2 deyim 9 kilo aldım çok şükür onun dışında iyiyim iş yerindeyken ayaklarım şişiyor o kadar bebis çok hareketli maşallah 27.haftada 1107 gramdı kızım
Ctntsgk Ebrulii maşallah maşallah ayakları eve gelince kaldırmak çok işe yarıyor bi de ılık tuzlu su kovasına ayak daldırmak😍
Ctntsgk Nefesates Nefesates ay evet ya hiç durmuyo bizimki de uyku düzeni diye bişey yok rahat 1 aydır 4,5 saatlik uykular o çok zorluyor insanı ama sağlık açısından iyiyim çok şükür bebekte iyi o yüzden sıkıntı yok😄
AliKbraBayndr 29 hafta ama aşırı ayaklarıma basamıyorm resmen bastıkça ağırlık hissedyrm ve 10 kilo aldm 45 kilo ile kaldım gebe şuan 55 kiloyum hayrlısıyla inşallah zorlanmaya başladıgımı anladım aşırı föbeğimde yok aslında allah yardmcımız olsun saglıklıca gelsin bebişlerimiz
Ctntsgk AliKbraBayndr amin inşallah🙏🏻 Bende 45le kaldım muhtemelen denge kuramamaktan sıkıntılarımız😐 Doğuma kadar böyleyiz yani😄
AliKbraBayndr Ben hala devlette gittiğim için kilosunu sordugumda söylemiyorlar oyüzden özele gidip detaylı kilosu ile ilgili bilgi alıcam inşallah
Ctntsgk AliKbraBayndr allah allah ben hiç özele gitmedim ama hep kilosu boyu veriliyor hatta yüzünün bile 2 tane net ultrason fotoğraflarını aldım kaç hafta öncesinden nerde oturuyorsunuz ki
Ctntsgk MerveMustafaKaraku en az ben almışım heralde ya herkes Çifter Çifter rakamlarda😄 7 kilo aldım sadece göbek var kocaman 30. Haftanın içindeyim😄 ekimin başından 2. Haftasının sonuna kadar süremiz var doktora göre bakalım☺️
Ctntsgk Ayse1608 sonra da tutulup kalırız yada daha beteri soğuk algınlığı😂 bi daha hamile kalırsam yaza hamileliği denk getirmemeye uğraşıcam en güzeli😂😂
yaseminnn54 28+3 deyiz gece uykusuzlukları,sağ kaburga altı ağrısı,göğüs altında tuhaf yanmalar başlıca şikayetlerimiz 😂 Bunlarada şükür sağlıkla gelsin inşAllah bebeğim 🙏🏻☺️ 7 kilo almışım şimdiye kadar 52 ile hamile kaldım 59 kiloyum 🙈
Ctntsgk Ozgemir05 geçen hafta 29. Haftanın içindeydim 1250 gr dı benim az gelmesin doktor az demediyse sıkıntı yoktur ☺️😉
Fulyag Ctntsgk bilmiyorum ki belli bir süredir var sabah olmuyor akşama doğru artıyor özellikle ayakta olursam yorulmakla mı alakalı bilemiyorum doktora sorduğumda sürekli normal diyor perşembe günü kontrolüm var bir daha söyleyeceğim bakalım
Ctntsgk Eliffce ben yaptım biraz hastane çantamı bile ayarlamaya uğraşıyorum 2 gündür ben kendim prematüre bi bebekmişim sırf nolur nolmaz diye hazırlıyorum işte☺️ 30. Haftanın içindeyim bu arada
Ctntsgk AyeglGzkaraKarabulut olsun ya iyi gelecektir sizede 7 yıldan sonra hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah☺️