Ctntsgk Ebrulii maşallah maşallah ayakları eve gelince kaldırmak çok işe yarıyor bi de ılık tuzlu su kovasına ayak daldırmak😍
Ctntsgk AliKbraBayndr amin inşallah🙏🏻 Bende 45le kaldım muhtemelen denge kuramamaktan sıkıntılarımız😐 Doğuma kadar böyleyiz yani😄
Ctntsgk AliKbraBayndr allah allah ben hiç özele gitmedim ama hep kilosu boyu veriliyor hatta yüzünün bile 2 tane net ultrason fotoğraflarını aldım kaç hafta öncesinden nerde oturuyorsunuz ki
Ctntsgk Ayse1608 sonra da tutulup kalırız yada daha beteri soğuk algınlığı😂 bi daha hamile kalırsam yaza hamileliği denk getirmemeye uğraşıcam en güzeli😂😂
Ayse1608 Ctntsgk Kışında havalardan hasta oluruz ya o zaman da kötü 🙈 Odanın kapısını açık bırakıyorum ben o zaman ideal oluyor 😁 Her türlü zormuş hamilelik 🙈
Ctntsgk Eliffce ben yaptım biraz hastane çantamı bile ayarlamaya uğraşıyorum 2 gündür ben kendim prematüre bi bebekmişim sırf nolur nolmaz diye hazırlıyorum işte☺️ 30. Haftanın içindeyim bu arada
EdaKnayenkartal Ctntsgk ilk defa ayaklarım şişti tatilde 😬 onun dısında da 9 kılo almısım bazen bacak ağrısı kramp oluyor öyle işte 🤷🏼♀️😋
AliKbraBayndr Ankaradayım ama bu gittiğimde sorucam sadece sağlıklı iyi bebegin siyor ne ultrasyn kagıdı ne başka biişey vermiyorlar
Ctntsgk Ayse1608 sıcaklar daha çok zorluyor insanı ama ya üstelik Adanalıyım ben Sakarya da yaşıyorum ama alışığım sıcaklara sözde😂
Elcnerdgn Hava cok sıcak 😑😑 bel ağrısı beni cok zorluyor cok az ayakta kalsam bel ağrım Oluyor uzanmayınca da geçmiyor sanırım bel ağrısı normal heralde herkes bel ağrısı diye yazmış
Svll Ah kızlar sabah 7 de kalkıp işe gidiyorum akşam 6buçuk gibi evde oluyorum yemek yap çamaşır as bulaşık makinasını doldur süpür sil hergün bir işim oluyor buna sıcak ta eklenince hayat çok zor ama sonucu güzel olacak inşallah şükür benim hamilelik şekeri ve bi kaç vitamin düşüklüğü dışında çok bir problemim yok gebe kaldığım andan itibaren 3buçuk kilo verdim 2 sini geri almışım 29+4 hamileyim doğum 12 ekim gözüküyor 😍
FundaT Sicak biraz zorluyor ya bide kasik agrilarida basladi hafiften ama herseye sukur yavrularimiz iyi olsunda 🙏🙏
Fulyag Ctntsgk bilmiyorum ki belli bir süredir var sabah olmuyor akşama doğru artıyor özellikle ayakta olursam yorulmakla mı alakalı bilemiyorum doktora sorduğumda sürekli normal diyor perşembe günü kontrolüm var bir daha söyleyeceğim bakalım