Ozgemir05 Nefesates ayy canım şikayetçi olsaydın bu insan bedeni ve ilaç sonuçta hamilesin sen ya bebeğine zararı olsaydı nasıl bi hastane o öyle yaa
Nefesates Ozgemir05 valla kuzum olduk dilekçe verdik ama tek kadın doğumcu o olunca uzaklaştırılıp geri geldi sadece
Ozgemir05 Kızlar bebişlerin kilosu kaç ben 27 haftada 1070 kiloydu bana az geldi sanki şimdi 29 haftalığım cuma günü gidicem bakalım nolcak
Lokum Ozgemir05 selam Cuma kontrolüm vardı yavru 28+6ydi o gün. 1200gramdi. Bizim ki de minnak geldi bana. Yediğim içtiğim bana yarıyor yaa😁
Ctntsgk Ozgemir05 geçen hafta 29. Haftanın içindeydim 1250 gr dı benim az gelmesin doktor az demediyse sıkıntı yoktur ☺️😉
Dnzdd Uykusuz ve yatakta dönemediğim gecelerle geçiyor. Ama bitanecik oğluma değer 🙏🏻🦋 o sağlıkla gelsin de gerisi önemli değil. 6 kg aldım ben de 30+4 haftalığız
AyeglGzkaraKarabulut Ctntsgk kramp var bacaklarımda kasık ağrım ve bitmiş bir ruh halim var ikinci gebeliğim yedi yıl aradan sonra yaptım ama hiç gözüm kesmiyor bugün kontrolüm vardi bebeği görünce motive oluyorum aonra geri geçiyor sanırım gebeliği zorsunuyorm
Ctntsgk AyeglGzkaraKarabulut olsun ya iyi gelecektir sizede 7 yıldan sonra hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah☺️
Fyzaa Ctntsgk şişlik harici herşey iyi çok şükür ama ben yerimde duramıyorum devamlı bişeylerle uğraşıyorum uyku hali yok bel ağrısı yok bu ara da 30+2 deyim Allah kolaylık versin hepimize
msncr Bizde 27 haftalık olduk 5 kilo almışım hayirli dogumlarimiz olsun saglicakla alalim yavrularimizi kucagimiza insallah 🙏🏻
Ekimannesi 30 haftalığım 16 kilo aldım mide yanmasını saymazsak pek bi sıkıntım yok, ama merak ediyorum daha ne kadar kilo alıcam diye😂
Yabrukus Ekimannesi maşallah almışsın baya bende 30dayım 28e kadar 10 kilo almıştım şimdi iki haftadır ekmeği hamuru azalttım tostu bıraktım kilom sabitlendi
Dua 28 hafta oldu 5 kilo aldım yol yürüyünce biraz belim ağrıyor onun dışında iyiyim çok şükür hayırlısıyla doğsun bebişlerimiz
Ctntsgk Ayseayse5664 ooo hasta olmak için her şeyi yapmışsınız istemeden de olsa😐 Allah şifa versin tez zamanda
Ctntsgk Ayse1608 benim de iyi çok şükür normal ve güzel her şey şimdilik sıcaklar bunaltıyo sadece çok herkes gibi sanırım