Kbmetu Arzu_94 aynıyız, benim bu haftaki randevumda belli olacak inş doğum şeklim. Çatı muayenesi yapacağını söylemişti.
Bianneadayiii Kızlar ben de bugün 35+0 oldum 10 gün önce bebek makat gelişti. Döner mi acaba 10 gün sonra kontrolüm var dönmemiş olursa sezaryen kesinleşmiş mi olur ?
honeysmom Bianneadayiii Döner doğuma kadar dönme ihtimalleri var. Benimde 34 te baş yukardaydı, 36 da geri donmustu 😌
Bianneadayiii honeysmom yaaa teşekkür ederim umarım bizim de öyle olur sizinle aynı neredeyse zamanlar baş yukrda olması, umarım döner bakalım 🥰
honeysmom Ay_parcasi Ben 🤷🏻♀️ Normalmis, cok kotu bi durum oyle oldugunda ya pozisyonunu degistir ya da basini yukselt biraz daha, oyle normale donuyosun.
ElifD93 Areninannesi2 Bende 35+6 haftalık hamileyim perşembe kontrolüm var bakalim ne diyecek. Çok korkuyorum daha çatı muaynesi falan da yapmadı doktorum😑😨
Aysebln Areninannesi2 ilk doğum normal oldu bu da normal olucak tabi bir sorun sıkıntı olmazsa o yüzden ne zaman gelir bebiş bilmiyorum ☺️
Nisssss Fatma160615 bazıları 36. Haftada filan veriomuş.birde doktora ben sordum ne gün olur diye.sezeryan olacağımdan kolaylıkla verdi.sende sorarsan sanada verirler
Ylzz00 buglemmm-11 benm sadece rahim kasılmam vardı oda yok 2 gündür ne ağrı ne sancı bebekte kanala girmedi
Burcu-baby Poyrazinannesielif olmaz mı var 2 yaşında oğlum var bide onu nasıl bırakcam gitcem bilmiyorum hiç bensiz kalmadı 😔
Kykcirem Areninannesi2 Canım 38+6 da çatı muayenesi oldum rahmim yan dönmüştü hiç açılma yumuşama yoktu. 39+5 de nişanımın gelmesiyle doktora gittim tekrar muayene etti 1cm açılma vardı. Geceden başlayan sancılarla sabah saat altıda oğlumu kucağıma aldım çok şükür🙏💪💋
Areninannesi2 Arzu_94 aynıyız bende yarın gideceğim bakalım hiç çatı muayenesi yapmadı nasıl oluyor acaba bilgin var mı
Kykcirem Areninannesi2 Çok kötü değildi. Ben kendimi psikolojik olarak iyi motive etmiştim hazır gitmiştim yani. İlkinde 3 defa doktor Bi şeyler soktu geçirdi temizledi derken canım yandı ama öyle ucunda ölüm yok geçti bitti💪🤷♀️😵
Buse62 Esmaa-ess riskli Bi durumunuz yoksa bekleyin derim ben. benimde öyleydi çünkü 40 haftada hiç belirti yoktu hatta acile bile gittim kadın dogumun yakın degil dedi. 40+3 de Bi anda sancı açılma çok hızlı oldu normal dogum yaptım