Buse62 Esmaa-ess sizinde olur inşallah hayırlısıyla sağlıklı kucağınıza alırsınız. Gerçekten normal dogum yapmak çok güzel baştan yenilenmiş gibi oluyorsun bebek içinde anne içinde en iyisi. sezeryana da karşı degilim mecbur kalınırsa tabiki olunur i
Nisssss Fatma160615 bazıları 36. Haftada filan veriomuş.birde doktora ben sordum ne gün olur diye.sezeryan olacağımdan kolaylıkla verdi.sende sorarsan sanada verirler
Burcu-baby Poyrazinannesielif olmaz mı var 2 yaşında oğlum var bide onu nasıl bırakcam gitcem bilmiyorum hiç bensiz kalmadı 😔
rabiagucer03 Areninannesi2 ilkimde çatı darlığı olduğu için mecburi sezaryene alındım kısmetse 12 gün sonra ikinci sezaryenim olacak