ozlmkcakgn hastaneye gittigimde 5 cm açıklıgım vardı sancımı evde çekmiştim dogumum kolay oldu da hastane çok yogundu tüm odalar doluydu bekledim koridorda 1 saat kadar. yabancı uyruklu Bi kadın vardı o boşalttı odayı onun yerine aldılar. Ebeler az yetişemiyolar. Dogumda yanıma kimseyi almıyorlar zaten dogumdan sonra servise çıkana kadar sıkıntı çektim çocugu emziricem yanıma bırakıp gitti ebeler biz yorgunuz yetişemiyoruz diyolar ben halsizim Bi taraftan yardım edin diye bagırıyorum psikolojimi bozmuştu o hastane. Bi şekilde servise çıktım serviste 1 kişi yanına alıyolar odalarda tuvalet yok koridorun Bi ucunda. İyi yönleri anne dostu hastene gereksiz müdahale yok dogal dogumdan yana.