Ben de fakültede Cavit kart’a gidiyorum. İmperial deki filiz hanımdan hiç memnun kalmadım. Nebahat hanım için de bir sürü kötü şey duydum. Buraya yeni tayin olduğum için fakülteye gitmeye karar verdim. Medicaldeki Gülşah hoca da çok iyiydi. Ama prof olduğu için her muayene 400 tl sezeryan ücreti 4500 tl çok geldi bana.