ozlmkcakgn Alka evet bende gittiğimde yoktu kendisi sabahtan gitmiştim sekreteri öğleden sonra geleceğini söylemişti asistanı hanım çok tatlıydı. Yeşim hanıma talep açıyorum erandevudan bulamazsam başka doktora gidiyorum Gülten hanıma bir kere gittim.
ozlmkcakgn Alka zaten ikidir numuneye gidiyorum doğumu orda düşündüğüm için son haftalarımda özelden geçiş yaptım😊 özelde çok bekliyordum ve aynı şeyleri yapıyordu devlette en azından beklemiyorum para da vermiyorum