Buse62 evet hiç saate bakmadım ama toplam yarım saat falan duruyorum sanırım orda tabi ilk aylar daha kısa sürüyordu. Muayene ücreti 200 TL tahlillerimi sağlık ocağında yaptırıyorum e nabıza düşüyor ordan gösteriyorum bazen de tahliller çıkmıyor whtsaptan atıyorum bakıyor zaten ne sorsanız cevap veriyor telefonun ucunda hep ☺️