Canım oturarak kilabilirsin sandalye de.ben son zamanlarda öyle yapıyordum fakat şuan kilmiyorum çünkü tahereti çok iyi yapamadigimi düşünüyorum ve bu vesvese yapmama neden oluyor bende zor geldiğinden de heralde bıraktım 😔 evim de klozet yok alafranga Cidden taharet almamı epey zorlaştırıyor her vakitte duşa girip Bel aşağısını yikamakta sanırım zor geliyor 🤦 Allah’ım beni affetsin 😭