Bende tedavi yani tup bebek ile hamile kaldim egilipmkalkmak yasak aman bisy olur diye ilk gunden beri oturarak kiliorum dinimiz her zorluga her korkuya bi kolaylik vermis eger bebege yada kendine zarar gelecegini dusunuorsan oturarak kilmanda bi sakinca yok benim bilgili insanlara danismisligim da var icim rahat saglikli zamanimizda tabiki ayakta kilioruz rabbim birakmaktansa oturmayi bize ikram etmis 🥰