tugbaninmucizesi Valla bende devlete gidiyorum ne ilgi ne başka birşey seninle birlikte başka hastalarıda içeri alıyor ne birşey sorabiliyorsun nede başka bişey zaten insan muammelesi bile göstermiyorlar en yakın zamanda özele geçmeyi düşünüyorum çünkü sabahın 8de devlet hastanesine gidip akşam 5de birşey anlamamış şekilde geri dönüyorum hemde ilk hamileliğim