tugbaninmucizesi ahh canım hastaneden hastaneye degişiyor demekki, bende özel de memnun kalmadıgım kadar devlet hastanesinden memnunum, belkide doktorlardan sebebtir bu durum, paramla rezil oldugum çok oldu, ama devletteki doktorum saolsun açıklamalarıyla detaylarıyla herşeyi anlatır, ben söylemeden ekranı çevirir bebegimn naptıgnı boyunu kilosunu herşeyini anlatır araştırma oldugu içindir belki, dogumhanesi vs acilinden bahsetmek istemiyorum evet kötü ama doktor memnuniyeti var ve inşalah dogumum özel kliniginde olcak doktorumun,