tugbaninmucizesi heryer öyle galiba canım sen hele birde Esenyurt devlet hastanesine gel bakalım BM’den özelde takipliyim doktorum bir test icin devlette yönlendirdi boş yere fazla para verme diye neyse randevu aldım gittim bir de devletteki doktor o kadar rahat ki neden geldin. Madem özele gidiyorsun hiç gelmeseydin buraya gelmenin anlamı nedir dedi bana neyse ultrasonla bakayım dedi baktı haftamı bie yanlış söyledi zihniyetsin gerzekalı hemen bir kere dokundu göbeğime kalk dedi kovmaktan beter etti 🤦🏻♀️
Ve yine basımdan geçen bir olayımı daha anlatayım ilk gebeliğimde heyecanlıyız tabikide zatn özele gidecektik Talip’in özelde yapılsın istiyorduk Doğuma kadar ben evde test yapınca devlete gidelim dedik eşimle teyit etmek kan vermek icin felan hemde ultrasonla bakılması icin neyse içeri girdik ultrasonla Geç bakalım dedi göbekten baktı hamile olduğunuza eminmisiniz dedi halbusuki gebelik testi kan vermiştim ben bir gün önce aynı hastanede başka doktor değerlerime bakmıştı 4 haftalık gebesin demişti neyse buna verdim değerleri evet 4 haftalık gözüküyor değere göre dedi ultrasonda da yine ben kse göremiyorum hamile değilsiniz sol tarafınızda 2 milimlik bir kist var demesin mi hemen aldırmanız gerek dedi bana benim ilk olduğu icin heyecanım yerle bir oldu devlette biliyorsunuz ki eşleri içeri almıyorlar ne saçmalık o ayrı bir konu neyse bana suratıma bakmadan kötü bir ifadeyle eşini içeri Çağır onunla konuşacağım dedi çağırdım işte demesin mi yine kist bar hemen alınması gerek iç kanama riski var dedi eşime elim korktu sapsarı oldu birşey diyemedi adam öyle bir söylüyor ki hayati riski var hemen amaç hemen alınması gerek diyor ama hala Ortada gebelik Yok ve bize sormadan yanındaki asistanına sevk kağıdı çıkartırmış imzaladı kaşeledi elimize verdi bune dedim Kanuni hastanesine gideceksiniz orda alırlar dedi bana hemen terk ettim ağlaya ağlaya kendimden geçtim mahvoldum eşim beni aldığı gibi avcılar Anadolu hastanesine götürdü anlattım doktora ağlayarak korkma dedi kistleri hic bir doktor normal ultrasonda görmez belirleyemez sizi korkutmuş dedi ancak detaylıda gözükür dedi beni hemen. Detaylı ultrasona gönderdi girdim kese var çok küçük daha sesi tebrik etti dış gebelik dahi Yok dedi öyle içimiz rahatladı uzun oldu ama İnan’ın o psikolojiyle herşey yapılabilirdi 😢😢