Arkadaşlar merhaba korona olanlara çok geçmiş olsun. Ben gebelik planlamadigim için adetimin geleceği hafta ilk doz aşımı oldum bilmiyordum yani hamile olduğumu. Zamanı gelincede ikinci doz olacağım. Asi korona olmayı engellemiyor sadece hafif geçirmeyi sağlıyor herkesin kendi kararı elbet ama aksatmamaliyiz asilari