Caanimm hiç korkma Allah’ın izniyle inşallah tez zamanda atlatırsın. Bende karantinam bitmek üzere grip şeklinde atlattım bol bol mandalina yedim çok hafif öksürük geldi gitti onun için zencefilli pekmez, limonlu ballı sıcak su, zencefilli sıcak süt içtim her gün 1 bardak ıhlamur içtim o şekilde atlattım bu 3 gündür falan daha iyiyim sadece burnum tıkalı koku alamıyorum onun dışında bişey yok moralini hiç bozma hastayim diye düşünme oraya odaklama kendini bebişine de bişey olmaz Rabbime Emanet Cooook geçmiş olsun 💐