Esasaf bebegimizibekliyoruz1 kan sulandirici ilac almanizi kadin dogum doktorunuz mu soyledi? Yani olurda boyle bir sey basimiza gelirse nereye gitmeliyiz ilk ogrenmek istedim
bebegimizibekliyoruz1 Esasaf mesaj attim temaslıydık biz test yapılmadı ama belirtiler vardı iğneye başlattı doktorum
Derya2867 Sule_Mika parol ve c vitamini dışında ilaç kullanmıyorum parol da ateşim çıkınca kullanıyorum o da terleme yapıyor ateşimi düşürüyor burun akıntısı bende de vardı gözlerime vurdu gözlerim çok yanıyor
Dilara22 Meleklerim34 çocukların bağışıklıgi daha güçlü bir olduğu için hemen atlatıyorlar. Eğer korona olsa bile belirti göstermeyebilir. Benim kuzenim 2 yaşında pozitifti ama hiçbir belirti filan yoktu.