ressamistanne saykoogg Allah korusun benim gebeliğim riskliydi öyle bir bırakıyorsun ki. Mide bulantısı değil benim bahsettiğim. Şu an dillendirmek anlatmak istemiyorum keşke mide bulantısı olsaydı da onları yaşamasaydım neyse amin.
Songulykilicc Allah’ın işi valla bayağı tiksindim eskisi gibi tat vermiyor. Çok nadiren 2 haftada bir içerdim ilk üç ay şimdi 17+4 olduk hiç kullanmıyorum çok şükür.
sosi5 Dilaratkn03 ya ben cok erken doğum yaptım 25 haftalik dogum oldu bebeğimin bi tanesi bronşit digeri sağlam cok sukur umarım ileride bi sıkıntı çıkmaz sizi anlıyorum bırakması o kadar zorki 😔
Elzi2prensesannesi gulin-35 ay bnde içiyorum hastanede aklıma gelirse nasıl içicem hiç bilmiyrm 😂 inşallah gelmez unuturum
gulin-35 Elzi2prensesannesi gece boyu uyumadım aklıma geldı durdu ama asagı ınmem ımkansızdı durdum zor attım eve kendımı
Deletedmom54555 Bıraktım ben çok şükür 🥳🥳🥳bugün 4. Günüm bir nefes dahi çekmedim bundan sonra da asla içmeyeceğim ☺️ Belki biraz geç kaldım ama zararın neresinden dönersen kardır oğlumu sağlıkla kucağıma alayım tek dileğim o 🥲
Elzi2prensesannesi gulin-35 özelde dışarı çıkamıyoruz değil mi yada balkon v.s yok mu yada hemşirelerin bildiği desek sigara için terslerler mi acaba😂😂
gulin-35 Elzi2prensesannesi asagı ınebılıyoruz ama ınmek zor olcaktı sezeryan oldugum ıcın goze alamadım balkonda da yasak ıcmek hemsırelere sormadım
Esraozgen Elzi2prensesannesi canim zaten sezeryan olursan pek sigaraya kalkacak hali olmuyo insanin bende ole diyordum ama eve gelene kadar hic icemedim cnku zor kalkiyorsun yataktan
Elzi2prensesannesi Esraozgen Yok cnm şuan normal olucam gibi değişmezse son anda öyle olacak ilk dogumum da normal oldu.gerçi bnde ilk doğumumda sigara aramadım ama yine de insan alıştığı şeyi illa tatmak istiyor belki dedim öyle bir durum olursa fikir alayım diye 😂🤭
saykoogg Aselll0767 valla değişiyo yarısını kırıp içiyorum ama 10 adeti buluyo bırakmak gerçekten çok zor emzirme döneminde ne yapıcam hiç bilmiyorum siz kaç adet içiyosunuz