Aselll0767 Ben günde yarım paket içiyordum öğrenmeden önce. Şimdi bazen 3 bazen 5. Ben iyi azalttım ama yinede komple bırakmayı çok isterim. 😞
ozmus Lawyer06 kıııız antibiyotiği dedin üzüldüm şimdi, ben de 2 kutu kullanmak zorunda kaldım diş yüzünden :(