Şok oluyorum böyle başlıklar görünce. Asla kınamak veya yargılamak istemem ama insan kendi içinde büyüyen kendi parçasına bile isteye nasıl bu kadar zarar verir. Çocuğunuzda şimdi sorun olmaz. Doğunca olmaz. Sonra Allah korusun bişey patlak verir ve sebebi bu olur. Annem bana hamileyken çok hastalandığı için çok fazla antibiyotik kullanmak zorunda kalmış. Gayet sağlıklı doğmuşum. Yıllarca problemim olmamış. Fakat kemik-diş gelişimim çok zayıf. Nerdeyse ayda bir dişim çürür iltihaplanır, hiçbir işlem yapılmamış sağlıklı tek bir dişim bile yok sürekli diş temizliği yapmama rağmen dişçiden çıkamıyorum kendimi bildim bileli, yaşım 28, elimi sıksan iki gün kemiği ağrır, iki kilo poşet taşısam bileğimin ağrısından duramam. Ve bunu da tüm doktorlar annemin antibiyotik kullanmasına bağlıyor. Demem o ki karnınızda sizden beslenen bir canlıya tütün gibi ultra zararlı bir madde solutup sonra Allah’a dua etmeyin. Siz elinizden geleni yapın öyle dua edip tevekkül edin. Ama bile bile zarar verip de duaya sığınmak…