Dilaratkn03 doğumdan bir gün öncesine kadar kullanıyordum 13 gün oldu doğum yapalı çok şükür bir sağlık sorunu yaşamadık ve hiç bir sorunumuz olmamasına rağmen şuan aklım çıkıyor birşey olacak diye ani bebek ölümü filan var sigara kullanan hamilelerde risk olarak bebeğime bişi olur diye o kadar korkuyorum ki uykularım kaçıyor diyebilirim. Biraz fazla uyusun hemen gidip kontrol ediyorum lütfen içmemeye çalışın sağlık sorunu olacak diye bişey yok ama en büyük zararı veriyormuşuz onu anladım doğurduğum an itibariyle aklıma sigara dahi gelmedi içmiyorum ve canımda istemiyor keşke hamileyken de içmeseymişim