Sssssyyyy 3 gün önce spinal ile sezaryen oldum, ilk ayağa kalkış gerçekten zordu kolaydı diyemem ama asla dayanılmaz değildi ondan sonrası çok kolay zaten. 2. gün eve geldim kendim duşa girdim giyindim bugün çamaşır bile astım hafif hafif işimi gücümü yapıyorum🙏🏼 Ağrı yok zaten sadece dikiş yerimde biraz yanma var o da azalıyor her geçen gün