Sssssyyyy Ya o kadar farklı şeyler ki gerçekten normal doğum sancısı berbat cidden berbat o girip girip durması nefes kesmesi falan yalan söyleyemem sinirden kimse benimle konuşmaya cesaret edemiyordu ağrı girince beynim zonkluyordu hayat duruyordu 😀😀 sezeryan dikiş ağrısı ise bakın ağrı diyorum çünkü sancıyla bir değil vajinanın üstünde 10 cm bir kesik açılmış 7 kat içeri girilip bebek çıkarılmış ve dikilmişsin düşünsene tabi ki normal doğum sancısını çekebilirsem ameliyat gereksiz çünkü sezeryan sonrası da zor illaki yanında biri olmalı bence beni 1 hafta falan full kayınvalidem banyo yaptırdı dikişimi pansumanladı bilmem ne çünkü cidden yürüyemedim eğik yürüdüm garipti nebliyim bir daha yüryemiyicem diyip ağladım ama 1 ay geçti ayaklandım cidden geçiyormuş yine de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah sizin için hayırlısı neyse o olsun çünkü her insan her doğum sancısı bir değil her insan farklı karşılıyor 🤍