Sssssyyyy bende doğumdan önce okurken çok korkuyordum hatta doğuma girerken ameliyat korkusu ile burada okuduğum felaketlerde birleşince mental bi travma yaşadım ama doğumdan sonra gerçekten çok rahattım. En önemli şey yürümek. Ayağa kalkarken canım acıyor diye yürümemezlik yapılırsa iyileşme süresi uzayabilir ama devamlı yürünürse çok kısa bir sürede her şey bitiyor. Ben 4. Günümde tamamen normal hayatıma döndüm, doğum yapmamışa döndüm yani. Hem yürümek gaz çıkışına ve büyük abdestede yararı var. Hemen gazımıda çıkardım hastaneden çıkmadan büyük abdestimide zorlanmadan yaptım.